Ako te zanima neprofitni sektor i zaštita prirode, a obožavaš Excel i brojke, analitičan/na si i precizan/na, pozivamo te da se pridružiš našem timu!
Udruga Biom traži motiviranu osobu u ulozi administratora projekata koja će nam se pridružiti te samostalno i u timu raditi na administrativnoj i financijskoj provedbi projekata udruge.
Biom, osnovan 2006. godine, je jedna od vodećih organizacija civilnog društva za zaštitu prirode u Hrvatskoj. Biom je član BirdLife Internationala, najvećeg partnerstva za zaštitu prirode na svijetu s 10 milijuna članova. Misija Bioma je očuvati biološku raznolikost zbog dobrobiti prirode i društva. Za dodatne informacije: http://www.biom.hr/
Radno mjesto: stručni suradnik/ica za financije i administraciju
Posao uključuje administriranje projekta Dinara back to LIFE (Više o projektu: www.dinarabacktolife.eu ) i drugih projekata udruge, financijsko praćenje projekata, provedbu postupaka nabave, te ostale poslove u odjelu za financije i administraciju. Tražimo ili juniora ili seniora, a odabir će ovisiti o radnom iskustvu.
Ugovor o radu sklapa se na određeno vrijeme do 31.10.2023. (za vrijeme trajanja projekta, uz mogućnost prelaska u stalni radni odnos). Probni rad predviđen je u trajanju od 6 mjeseci.
Opis poslova:
– Administrativna i financijska provedba projekta Dinara back to LIFE i drugih projekata udruge, uključujući izradu financijskih izvještaja i zahtjeva za nadoknadu sredstava.
– Praćenje proračuna projekata
– U komunikaciji s voditeljem projekta i ostatkom tima kao i projektnim partnerima planiranje i provedba aktivnosti vezanih uz administraciju i financije u skladu s hodogramom
– Organizacija i vođenje sastanaka vezano za administriranje projekta
– Komunikacija s provedbenim tijelom vezano uz financijske i administrativne izvještaje i njihovo vrednovanje
– U suradnji s voditeljem projekta praćenje provedbe radnog plana svih projektnih partnera i kontrola pridržavanja ugovornih obveza
– Provedba postupaka nabave za potrebe projekata udruge
– Ostali poslovi vezani za financije i administraciju po nalogu poslodavca
Traženi profil osobe:
Osoba mora biti:
– Izraženih organizacijskih sposobnosti. Traži se sposobnost prilagodbe novim situacijama i ponekad kratkim rokovima te mogućnost brzog reagiranja u novonastalim situacijama
– Kreativna, precizna i temeljita u radu
– Samostalna i proaktivna u provođenju povjerenih joj zadataka
– Prilagodljiva okruženju te radu s osobama različitih profila u međunarodnom timu
– Zainteresirana za rad u neprofitnom sektoru
– Spremna za povremena putovanja u Hrvatskoj i inozemstvo
Uvjeti:
– Za juniora – poželjno je iskustvo rada na administriranju projekata ili sličnim poslovima, ali nije uvjet
– Za seniora – minimum 5 godina iskustva rada na administriranju projekata
– Informatička pismenost, s posebnim naglaskom na Excel
– Napredna razina engleskog jezika u govoru i pismu
– Iskustvo u administriranju EU projekata je prednost, ali nije uvjet
– Iskustvo rada u neprofitnom sektoru je prednost ali nije uvjet
Što nudimo?
– Ugodno radno okruženje u kojem se cijeni mišljenje svakog pojedinca
– Izazovan i dinamičan posao u timu u kojem se cijene izvrsnost, znanje, spremnost na učenje, preuzimanje inicijative te snalažljivost
– Mogućnost kontinuiranog usavršavanja i unapređenja vlastitih stručnih vještina
Postupak prijave i izbor kandidata:
Radi prijave na radno mjesto: stručni suradnik za financije i administraciju u Udruzi Biom potrebno je poslati:
– Životopis – na hrvatskom jeziku
– Pismo motivacije – na hrvatskom jeziku do maksimalno 500 riječi, koje sadržava opis dosadašnjeg iskustva, stečenih vještina i znanja relevantnih za navedeno radno mjesto, motiviranosti za rad na ovom radnom mjestu i osobna očekivanja od radnog mjesta i organizacije
– Ako osoba već ima iskustva u administriranju EU projekata, navesti reference projekata
– Pismo preporuke – poželjno, ali nije obavezno
Prijave s navedenom dokumentacijom se zaprimaju isključivo putem e-maila na adresu posao@biom.hr
Rok za podnošenje prijave je 3.9.2020.
Kandidati koji ispunjavaju tražene uvjete i koji odgovaraju traženom profilu bit će pozvani na razgovor.
Preferirani početak rada je listopad-studeni 2020.